Det begynner nå!

Da er jeg i gang med blogging. Hurra.

Her kommer jeg til å skrive ned mine meninger om ting som skjer i hverdagen. Noen ganger seriøst andre ganger tullete. Jeg vet egentlig ikke helt hva du får. Du må vente å se. Er litt spent på det selv.

Hva skjedde? Hvorfor blogge?
Dette er kanskje en måte å si ting på. Ikke hele verden kommer til å lese. Ikke alle som leser kommer til å være enig, men jeg er lei av den samme typen mennesker sine meninger. Fordi det er alltid de som slipper fram, de som setter dagsorden og tolker historia.

Når norske aviser og høyrepopulister skal fortelle meg hvem jeg er og hvordan min kultur er graver det meg ned i grøfta. Jeg er der i noen minutter. Så sprenger det. Jeg hopper ut. Effekten den gir meg er at jeg har lyst til å rope. Jeg har lyst til å endre, jeg har lyst til å være en del av et samfunn uten rasisme, kvinneundertrykking og sosiale forskjeller. Hva slags effekt har det på deg? Vil du bli ned i grøfta eller hoppe ut?

Dette er stedet hvor du leser om sakene slik de er. Ikke pynta med fine ord, men rett ut.

Kos deg.

10 thoughts on “Det begynner nå!

Legg igjen en kommentar

