Kjære dagbok <3

Først var jeg kul på Helgeland Arbeiderblad med Marita Stortjønnli Solvang i Vefsn Rød Ungdom.

 – Vi hadde en demonstrasjon i Tromsø på onsdag, hvor det var ca. 7080 deltakere. På forhånd var det varslet flere, men mange ble lurt av at skoler truet med anmerking for fravær.

7080 eller 70-80 som jeg sa, jaja. Bra uansett!

Les hele artikkelen på http://www.helgeland-arbeiderblad.no/nyheter/article5754456.ece

Leksestreiken gikk skikkelig bra. Vi hadde demo i bla. Oslo, Trondheim, Bergen, Sandefjord, Stavanger og Stord i går. Tromsø på onsdag og Gjøvik i dag. Dette viser hva vi kan gjøre når vi står sammen. Alt er bare starten på noe større. Framtidens skole er leksefri!

Også har jeg dumma meg skikkelig ut i dag.

Vi fikk gratis billett til forestillingen Larache på Den Norske Opera. Iver (leder i Rød ungdom) sendte den mailen til oss og jeg skulle trykke SVAR, men klarte å trykke på SVAR ALLE.

Resultatet ble at jeg sendte denne mailen til ALLE ungdomspartiene:

Jeg synes det ser spennende ut. Tror jeg har lyst til å dra. Må se om jeg kan skaffe meg en date først🙂

Så svarte Iver på den mailen. Han trykket også på SVAR ALLE.

 Ja, noen i de andre ungdomspartiene som vil date Seher? Hun er ung, sjarmerende, engasjert, utadvendt og dårlig på å skille mellom «Svar» og «Svar alle».

Nå kan flere enn ungdomspartiene le av meg. Kos dere!

5 thoughts on “Kjære dagbok <3

Legg igjen en kommentar

